. .

شما اینجا هستید

مطالب تصادفی در سایت علمی نخبگان جوان | com.نخبگان

پیغام خطا

User warning: The following theme is missing from the file system: shoma5. For information about how to fix this, see the documentation page. در _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (خط 1156 از /home/javan/domains/nokhbegan.co/public_html/includes/bootstrap.inc).

دوست دارید شکم six pack داشته باشید؟

PDF version
کل آرا: 528
برای این که شکم six pack داشته باشید علاوه بر اینکه به از خود گذشتگی، زمان و صبر کافی نیاز دارید، دو نکته ی دیگر نیز لازم است:از دست دادن چربی های اضافی و در عوض ساخت عضله که به واسطه رژیم و ورزش مداوم به دست می آید.
دوست دارید شکم six pack داشته باشید؟

 

 
برای این که شکم six pack داشته باشید علاوه بر اینکه به از خود گذشتگی، زمان و صبر کافی نیاز دارید، دو نکته ی دیگر نیز لازم است:از دست دادن چربی های اضافی و در عوض ساخت عضله که به واسطه رژیم و ورزش مداوم به دست می آید.شما می توانید بهترین و ورزیده ترین شکم را داشته باشید اما اگر یک لایه چربی روی آن وجود داشته باشد، دیگر خود را نشان نمی دهد. این مقاله لاپلاس به شما کمک می کند که به این اهداف برسید.

 

ساخت عضلات

روی زمین دراز بکشید، کف پاهای خود را روی زمین بگذارید، زانوها را بالا آورده و دست ها را کنار قفسه سینه قرار دهید. از کسی بخواهید پاهایتان را نگه دارد و یا خودتان آن را با وزنه ای محکم ثابت کنید. آرام بالا بیایید تاجایی که پایین کمرتان روی زمین نباشد و دوباره بخوابید، این حرکت را هر روز تکرار کنید.

 

به محض اینکه انجام این حرکت برای شما آسان شد، چالش دیگری برای خودتان برانگیزید مثلا روی نیمکت شیبدار این حرکت را انجام دهید. یا کف پاهای خود را به دیوار بچسبانید، یا وزنه ای روی قفسه سینه خود نگه دارید و این وزنه را به مرور افزایش دهید.

 

روی زمین دراز بکشید. دست های خود را روی سینه یا کنار شقیقه هایتان قرار دهید (هرگز پشت سرتان نگذارید) زانوها را خم کنید. حال سعی کنید با انقباض شکم، شانه های خود را به زانوها نزدیک کنید.نکته ای که باید رعایت کنید این است که کل کمر را از روی زمین بلند نکنید چون باعث فشار به مهره های کمر می شود. علاوه بر این، انجام طولانی این حرکت باعث نمی شود زودتر به هدف خود برسید. و نکته مهم دیگر اینکه به محض بلند کردن شانه های خود از زمین از طریق دهان، بازدم عمیق داشته باشید. یک ثانیه مکث کنید و درحالیکه عضلات شکمتان خم است آخرین باقی مانده های هوا را بیرون دهید. سپس به آرامی شانه های خود را پایین بیاورید و از بینی نفس بگیرید. فقط تا جایی که شانه هایتان با زمین تماس پیدا کند پایین بیایید. نگذارید سرتان با زمین تماس پیدا کند.

 

روی زمین دراز بکشید. دست هایتان را کنارتان قرار دهید و پاهایتان را (بدون خم کردن زانو) تا زاویه 90 درجه یا نزدیک به آن بالا بیاورید. این حرکت را بدون این که اجازه دهید پاهایتان با زمین تماس پیدا کند ادامه دهید.

 

روش آسان: فقط زانوهای خود را به سمت سینه خم کنید.. پاشنه پاها نزدیک به ران باشد.روش متوسط: پاهایتان را افقی بالا بیاورید. البته بدون خم کردن زانوها. این حرکت به محکم شدن عضلات پایین شکم کمک می کند.روش سخت: می توانید از پاهایتان وزنه آویزان کنید. و یا از یک میله آویزان شوید و پاهایتان را بدون خم شدن بالا ببرید

منبع : لاپلاس

 
کلمات کلیدی: 

دیدگاه‌ها

با تشکر رپیم غذایی چی شد

افزودن دیدگاه جدید

ویژه های سایت

و دیگر خدمات رسانه بر خط نخبگان جوان

معرفی فناوران در تمامی رشته ها به سازمان ها و ارگان های طرف قرارداد رسانه برخط نخبگان جوان ...

مشاوره و اخذ استاد راهنما

هسته ی علمی رسانه بر خط نخبگان جوان با بیش از 180 نفر دکترا و اعضای هیات علمی دانشگاه ها و اساتید...

و دیگر خدمات رسانه بر خط نخبگان جوان
مشاوره و اخذ استاد راهنما

نظر سنجی

  • تعداد مقالات: 2,156
  • بازدید امروز : 27662
  • بازدید دیروز: 36221

افراد آنلاین:

453

اکنون ساعت   3:30 pm به وقت تهران میباشد.

امروز: سه شنبه 1 بهمن 1398

 

بارکد نخبگان جوان کانال تلگرامی نخبگان

استفاده از تمامی مطالب سایت تنها با ذکر منبع آن به نام سایت علمی نخبگان جوان و ذکر آدرس سایت com.نخبگان مجاز است
استفاده از نام و برند نخبگان جوان به هر نحو توسط سایر سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد
مسئولیت مطالب ارسالی کاربران بر عهده سایت علمی نخبگان جوان نمی باشد

تهیه و تنظیم مطالب: com.نخبگان