Android Market و HTC Likes HTC Desire HD از آخرین نسخه سیستم عامل آندروید بهره می برد و صفحه نمایش آن از رزولوشن WVGA پشتیبانی می کند . و به همین سبب Android Market محصولات متنوعی را برای آن تدارک دیده است.
ساختار Android Market بسیار ساده است ، نرم افزارهای برجسته در بالا قرار دارند و در زیر آن ها چهار بخش Application ، Games ، Search وMy Downloads قرار گرفته است.




بازی ها و نرم افزارها در دو قسمت مجزا جای گرفته اند و هر بخش زیر دسته های خاص خود را دارد.می توانید این نرم افزارها را بنا بر نیازتان فیلتر کنید. البته می توانید بدون فیلتر کردن هم آن ها را مشاهده کنید اما به نظرم برای این کار باید چندین روز زمان صرف کنید.
همه نوع نرم افزاری را می توانید در این بخش بیابید. از نرم افزارهای مدیریت فایل ها گرفته ، تا نرم افزارهای مقصدیابی و مرورگر های اسناد آفیس در این فروشگاه به چشم می خورند.
HTC Likes روش دیگری برای مرور Android Market است که روش آسان تری را نسبت به نرم افزار اصلی پیش روی کاربر قرار می دهد. این نرم افزار لبه هایی با عنوان نرم افزار های برجسته (Featured) و نرم افزارهای محبوب (Popular) عرضه می کند که با نمایی سه بعدی به نمایش در می آیند.




برای دیدن باقی نرم افزارها باید به سمت پایین پیمایش کنید. برای یافتن آسان تر نرم افزارها ، می توانید ببینید که دوستان تان در مورد چه بازی ها یا نرم افزارهایی نظر داده اند که روشی عالی برای یافتن نرم افزارها محسوب می شود. می توانید از سایت HTCSense.com برای یافتن نرم افزارها از طریق رایانه و علامتگذاری آن ها استفاده کنید. بعد از انجام این کار ، می توانید آن ها را در لبه Market Items مشاهده کنید.
با اینکه HTC Hub یک فروشگاه نرم افزاری نیست اما منبعی غنی از ویجت ها ، عکسهای پس زمینه ، صحنه ها ، پوسته ها و همین طور آهنگ های زنگ ، هشدار و صداهای خاص است که در مجموعه Sounds جای داده شده اند.