خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال مس كرمان گفت: با وجود برتري مقابل پرسپوليس بايد گفت كه مهدي واعظي مانع شكست سنگين اين تيم شد.


به گزارش خبرگزاري فارس،‌ پرويز مظلومي پس از بازي مقابل پرسپوليس در تهران گفت: بازي بسيار خوبي را دو تيم به نمايش گذاشتند و همانطور كه گفته بودم مس براي قهرماني بسته شده است و فقط كمي نحوه كارش بايد مناسبتر شود.
وي افزود:‌ مطمئن هستم در روزهاي آينده بازيكنان من به اين هدف خواهند رسيد و از تلاش‌ آنها و هواداران در بازي امروز تشكر مي‌كنم.
مظلومي ادامه داد: هدف ما گلزني در نيمه اول بازي بود و كسب برتري بود. حتي به تساوي هم فكر نمي كرديم، البته مهدي واعظي روز خوبي داشت و مانع شكست سنگين پرسپوليس شد.
مظلومي افزود: با توجه به تمرينات تاكتيكي و استفاده از ضد حمله‌ها مطمئن بودم كه بازيكنان سرعتي مس به هدف خود مي‌‌رسند، به همين دليل در مواجهه با بازي هجومي حريف، از مهاجمان سرعتي استفاده كردم.
وي در خصوص عملكرد حريف گفت: پرسپوليسي‌ها پس از اينكه مقابل ما به در بسته خوردند و از توپ‌هاي سوم خود بخوبي استفاده نكردند، رو به بازي هوايي آوردند؛ اما باز هم نتوانستند تمام كننده خوبي باشند.
سرمربي تيم فوتبال مس كرمان در خصوص شعار هواداران پرسپوليس نيز گفت: دنبال وقت تلف كردن نبودم از شعار هواداران كه سرمايه‌هاي فوتبال ايران هستند ناراحت نيستم. بازيكنان ما سعي كردند بازي زيبا و غافلگيركننده‌اي انجام دهند و البته موفق نيز بودند.
مظلومي در خصوص رحمتي نيز گفت: دروازه بان ما مصدوم است و امروز مردانگي كرد و در دروازه ما ايستاد. در بازي تيم ملي مقابل عربستان نيز با درد باعث شد تا تيم ملي به تساوي برسد.
وي در پايان در خصوص مشكلات داوري نيز گفت: به نظر من داوري هيچ مشكلي نداشت و هواداران و پرسپوليسي‌ها بايد بدانند كه هر ضربه‌اي كه به دست بخورد پنالتي نيست.
انتهاي پيام/