بررسی‌های جدید نشان می‌دهد که استفاده‌ی کسب و کارهای مختلف از آی پد افزایش یافته و همچنین 60% از بازدیدهای وب سایت‌ها از دستگاه‌هایی به غیر از کامپیوتر و مک صورت می‌گیرد.

در بررسی‌هایی که نتایج آن در روز پنجشنبه 29 تیر ماه منتشر شد، شناسایی الگوهای کاربردی جدید کاربران اپل مبنی بر چگونگی استفاده از آی پدهایشان مورد تحقیق قرار گرفت. هدف اصلی این تحقیق مشخص کردن این موضوع بود که: "کاربران آی پد برای انجام چه کارهایی از آن استفاده می‌کنند؟".
بر اساس 2.242 پاسخ دهنده‌ی این تحقیق، صاحبان آی پد مدت زمان زیادی از وقت خود را صرف استفاده از این دستگاه می‌نمایند (متوسط 5-2 ساعت در روز). در این میان، پاسخ دهندگان 45.4% از این زمان را صرف بازدید از صفحات اینترنتی می‌کنند. 60% این افراد بازدید از صفحات اینترنتی را بدون استفاده از کامپیوتر و مک‌های خود بوسیله‌ی آی پد یا تلفن‌های همراه هوشمند خود انجام می‌دهند.
در مطالعه‌ی دوم مشخص شد اگرچه هنوز برنامه‌های سرگرمی روی آی پد طرفداران زیادی دارد اما، امروزه از آی پد بیشتر برای کسب و کار و تجارت استفاده می‌شود (21%) که در مقایسه با مدل‌های پیشین آن که تنها 13% افراد از آن برای کار و تجارت استفاده می‌کردند افزایش چشمگیری داشته است . نمودارهای زیر برای ارائه‌ی اطلاعات بیشتر آورده شده است.









منبع: sitepack.ir