طراحی و ساخت
:
موردی که سریع به چشم می‌آید و نسبت به نسل قبل تغییر کرده نوار قرمز اطراف لنز دوربین و دکمه‌های لمسی قرمز در قسمت پایین گوشی است.

همچنین بدنه One X+ از پلی کربنات تیره تری نبست به نسل قبل ساخته شده که از نظر ظاهری باعث تناسب و شیک‌تر شدن گوشی شده است.



در بالای صفحه نمایش حسگرهای مجاورت و نور محیط به همراه یک دوربین 1.6 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری 720p قرار دارند، علاوه بر این یک LED نشانگر نیز در پایین خروجی صدای مخاطب قرار دارد.














در پایین صفحه نمایش 3 کلید کنترلی لمسی بازگشت به عقب،خانه و حرکت بین برنامه‌ها قرار دارند همان‌طور که اشاره کردیم بر خلاف نسل قبلی این کلیدها به رنگ قرمز هستند و ضمن اینکه پاسخگویی این دکمه‌ها بسیار خوب است.











در سمت چپ گوشی درگاه microUSB که برای شارژ کردن و انتقال اطلاعات استفاده می‌شود وجود دارد.



در سمت راست گوشی نیز تنها چیزی که وجود دارد کلید کم و زیاد کردن صدای گوشی است. در بالای گوشی خروجی 3.5 هدفون، یک میکروفون به همراه دکمه پاور قرار دارند. در کنار آن‌ها نیز درگاه سیم کارت قرار دارد که تنها قابلیت قرار گیری سیم کارت میکرو را دارد.

ابعاد این گوشی 8.9×89.9×134.4 میلی‌متر است.























طبق معمول در قسمت پایین گوشی تنها چیزی که وجود دارد میکروفون گوشی برای مکالمه است. در پشت گوشی یک دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه یک فلش LED قرار دارند. در قسمت پایین نیز اسپیکر گوشی دیده می‌شود.



اگر بخواهیم یک جمع بندی در مورد کیفیت ساخت داشته باشیم باید بگوییم که HTC One X از کیفیت ساخت بسیار خوبی بهره برده بود با این وجود کیفیت ساخت HTC One X+ حتی از نسل قبلی آن نیز به مراتب بهتر شده است.
وزن گوشی در مقایسه با نسل قبلی که 130 گرم بود کمی بیشتر شده و به 135 گرم رسیده است، این افزایش کم وزن در کنار جنس بسیار خوب بدنه به همراه طراحی ارگونومیک این گوشی باعث می‌شود که در هنگام استفاده از این گوشی حس بسیار خوبی به شما دست بدهد.