دوربین:




این گوشی مجهز به یک دوربین 8 مگاپیکسلی است که عکس‌هایی با کیفیت 2448×3264 را می‌تواند تهیه کند کیفیت فیلم‌برداری این گوشی نیز فول اچ دی 1080p@30fps است. این دوربین فوکوس لمسی، برچسب گذاری جغرافیایی و قابلیت تشخیص چهره را دارد.
در کنار این دوربین یک فلش LED قرار گرفته که عکاسی در تاریکی را راحت‌تر می‌کند.













جمع بندی:


بسیار خوب، HTC One X+ ظاهر بهتر به همراه جنس بدنه بهتری نسبت به نسل قبلی خود دارد در کنار اینکه حافظه داخلی و قدرت باتری آن نیز افزایش پیدا کرده است، و از همه مهم‌تر اینکه نسخه پیش‌فرض نسب شده بر روی آن اندروید آب‌نبات ژله‌ای به همراه نسخه بروز شده Sense 4+ است.

شاید هیچ‌کدام از این به‌روزرسانی‌ها به تنهایی کارآمد نباشند اما وقتی که شما آن‌ها را با هم جمع می‌کنید یک به‌روزرسانی بسیار خوب را نسبت نسل قبلی یعنی One X مشاهده خواهید کرد.

یکی از برگ‌های برنده این گوشی جنس بسیار خوب بدنه آن است. بدنه این گوشی همان‌طور که اشاره کردیم از پلی کربنات تیره ساخته شده است. دیگر مزیت‌های این گوشی حافظه داخلی 64 گیگابایتی آن است.


یکی از رقیبان اصلی این گوشی Galaxy S3 است که شاید در قیمت برابر مشتری‌ها به خرید این گوشی جدید HTC بیش از Galaxy S3 تمایل نشان دهند اگر چه با خرید این گوشی به جای Galaxy S3 امکان بهره بردن از رنگ‌های مشکی عمیق را در صفحه نمایش Super AMOLED از دست خواهند داد.


اما قیمت این دو گوشی یکسان نیست زیرا سامسونگ گلکسی اس 3 افت قیمت خود را کرده است در حالی که One X+ هنوز یک گوشی جدید به حساب می‌آید و این یک نقطه ضعف برای این گوشی جدید HTC است.





رقیب دیگر این گوشی LG Optimus G است که از نظر پردازشگر تقریبا در یک سطح قرار دارند اما برگ برنده HTC مجهز بودن به اندروید 4.1 است در حالی که LG Optimus G به صورت پیش فرض اندروید 4.0 را بر روی خود دارد (اگر چه ال‌جی قول داده تا به‌روزرسانی جدید را برای LG Optimus Gارائه دهد).