با لوازم جانبی گلکسی اس 4 آشنا شوید
سامسونگ در مراسم معرفی کهکشانی چهارم در بامداد دیروز از چندین لوازم جانبی جالب و منحصر به فرد نیز پرده‌برداری کرد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.
مچ‌بند S Band
به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ از آن‌جایی که سامسونگ با اپلیکشن S Health در گلکسی اس ۴ قصد دارد فعالیت‌های شما را تحت نظر بگیرد یک مچ‌بند به نام S Band نیز در رنگ‌های متنوع عرضه می‌کند تا تواند قدم‌های شما را با سنسور پدومتر بشمارد و به این ترتیب میزان کالری مصرفی و مسافت طی شده را به اپلیکیشن گوشی منتقل کند. این مچ‌بند همچنین در خواب نیز میزان حرکت شما را محاسبه می‌کند و تا ۱۰ متر زیر آب نیز کار می‌کند.
گیم‌پد GamePad
بازی با صفحات لمسی لذت‌بخش است اما هیچ چیز جای دکمه‌ها فیزیکی را نخواهد گرفت؛ چرا که اول کنترل بازی‌ها با دکمه‌های فیزیکی آسان‌تر است و دوم دیگر صفحه‌نمایش توسط انگشتانتان پوشیده نخواهد شد.
گیم‌پد جدید سامسونگ با گوشی‌ها ۴ تا ۶٫۳ اینچی سازگار است (شاید گلکسی نوت ۳ صفحه‌نمایش ۶٫۳ اینچی داشته باشد) و دارای دکمه‌هایی شبیه به گیم‌پد ایکس باکس می‌باشد. این گیم‌پد به محض قرار گرفتن گوشی با حسگر NFC از طریق بلوتوث به گوشی متصل می‌شود.
شارژر بی‌سیم
امیدواریم این‌بار سامسونگ به قولش وفا کند و شارژر بی‌سیم گلکسی اس ۴ را ارائه کند؛ هرچند گفته می‌شود گوشی‌های فقط بعضی مناطق این قابلیت را خواهند داشت.
کیت باتری اضافه
خوشبختانه برخلاف اکثر پرچم‌دارانی مانند اچ‌تی‌سی وان و اکسپریا زد سونی، گلکسی اس ۴ دارای باتری قابل تعویض است و اگر باتری یک اسمارت‌فون هیچ‌گاه برایتان کفایت نکرده است می‌توانید یک باتری اضافه از سامسونگ خریداری کرده و به همراه داشته باشید.
اندازه‌گیر ضربان قلب
با این وسیله می‌توانید ضربان قلب خود را در هر لحظه و هرجا از طریق اپلیکیشن S Health گلکسی اس ۴ چک کنید. این وسیله برای ورزشکاران و بیماران قلبی بسیار مفید خواهد بود.
ترازو
بله! سامسونگ حتی این ترازو را هم به عنوان لوازم جانبی اسمارت فون خود معرفی کرده است. این ترازو با بلوتوث به برنامه S Health متصل شده و وزنتان را به گوشی مخابره می‌کند.
هدست
گفته می‌شود در بسته گلکسی اس ۴ نسخه امریکا خبری از هدست نخواهد بود. پس با این هدست‌های به ادعای سامسونگ بسیار با کیفیت می‌توانید صدای استریو را با بیس عمیق و تفکیک صدای خوب تجربه کنید.
کیف و کیس
سامسونگ همچنین چندین نوع کیف و محافظ برای گلکسی اس ۴ معرفی کرده است که شاید جالب‌ترین آنها S View Cover با قابلیت رویت تماس گیرنده بدون باز کردن فلیپ‌کاور باشد.