نقل قول نوشته اصلی توسط cameloss نمایش پست ها
مرثی عزیزم. هم از اینکه پاسخ دادی ( که یعنی دوستیم) ، هم از اینکه نظرت رو برام گفتی، و هم از برنامه نویسیت. برنامه نویسی کوچولو با C,C#,Java. میشه بگی چقدر کوچولو که سرعتش بیست برابره؟؟؟!!!
امیدوارم پیروز و موفق بشی و مطمئن باش منهم برات دعا میکنم. هم من و هم ملیونها ایرانی دیگه که مرگ تدریجی پاسارگاد رو میبینن، به فراموشی سپرده شدن شیخ بهایی و خواجه نصیرالدین طوسی و بوعلی و خیام و خوارزمی و هزاران دیگه رو دیدن، فروختن موج موج خلیج پارس رو میبینن، حذف اسم ایران از توی سایت های بزرگ و جهانی رو میبینن، فوتبالیزه شدن جوونا و سریالیزه شدن خانواده های ایرانی رو میبینن، هزار هزار هزار چیز دیگه رو میبینن، اما هنوز ایستادن.
آخه درختا، ایستاده میمیرن.
چو ایران نباشد، تن من مباد؟؟؟!!!
خوش به حال فردوسی که اون روزا روزای بدش بود و این روزا رو ندید.
بی خیال داداش، به هر حال اگه کمکی از دست من برمیاد (که بعید میدونم اوستا) یقینا دریغ نخواهم کرد. تو html, css, xml, javascript, asp.net,c#, ajax و MS Sql Server میتونی رو من حساب کنی. ولی از این بیشتر نه که شرمنده تنبلی و درس نخوندن خودم میشم و محبت تو.
به خدای محمد، یزدان زردشت، پدر عیسی، و صنم دورترین بت پرست جهان میسپرمت.
پیروز، پاینده، سرفراز و ایرانی باشی.
Cameloss
منظورم از کوچیک حدود 40 تا پلاگینه که البته وظایف نمایشی رو به عهده دارن.البته سیستم ارتباطیش رو هم با C# نوشتم.

در کل از شما ممنونم. و امیدوارم بتونم تمومش کنم.تاحالا به مشکلات خیلی بزرگی برخوردم که البته به لطف خدا حل شد که هیچ تازه به یکسری راه حل های جدیدی هم دست پیدا کردم که خیلی کارمو راحت می کنن.
فقط توی کامپایلر یکمی مشکل دارم که اونرو هم انشاالاه حل می کنم.
جالب تر اینکه دیگه موضوع سرور و کلاینت نیست. هر کلاینتی میتونه یک سرور باشه :D
میتونی یک فولدر از کامپیوترت رو Share کنی بعد به عنوان یک هاست قرار بدی.
همچنین یک سیستم میل هم داخلش قرار داره که امکاناتش فراتر از میل داخل وب هست.
به هر حال از همه ی دوستان میخوام که منرو دعا کنن چون بیشتر علاقه دارم تکی کار کنم تا با یک تیم/البته این مربوط به همه ی اشخاص نیست ولی کلا خیلی از برنامه نویس های ایرانی اسمشون برنامه نویسه(خودمم تقریبا همینطور):D همه ی برنامه نویسی هارو بطور حرفه ای بلد نیستم اما میگم بلدم
کلا من فقط:
C/PHP/Autoit/MMB
رو بصورت حرفه ای کار کردم بقیرو زیاد روشون کار نکردم. یعنی کلا فرصتی نبود. :D
به هرحال از شما ممنونم دوست عزیز اگر کاری داشتم حتما بهتون اطلاع میدم.