سايت rapidshare يكي از معروفترين سايتها در زمينه اشترك گذاري فايلها بر روي شبكه اينترنت ميباشد كه با سرورهاي قدرتمتند خود خدمات بيشماري را به مشتركان و يا همچنين به صورت رايگان به كاربران ميدهد.
به تازگي اين سايت از محدوديتهاي خود براي كاربران غير عضو كاسته و شرايط استفاده از آن بسيار راحتتر از قبل شده به طوريكه ميتوان بعد از پايان دانلود يك فايل، مجددا فايل ديگري را بدون نياز به اتتظار مدت طولاني دانلود نمود.
چند نكته مهم در مورد دانلود از رايگان از اين سايت وجود دارد:
ا- قبل از كليك بر روي لينك دانلود ، دانلود منيجر هاي خود را ببنديد.
2- كاربراني كه اكانت پريميم راپيد را ندارند نمي توانند چند فايل را به طور همزمان از اين سايت دانلود كنند(دانلود موازي)
مراحل دانلود از راپيدشير:
در ابتدا پس از كليك بر روي لينك دانلود صفحه اي مانند عكس زير را خواهيد ديد
كه كاربران غير عضو بايد بر روي گزينه free كه در عكس مشخص شده كليك نمايند
پس از كليك بر روي گزينه free صفحه اي كه در زير ميبينيد باز ميشود و از شما ميخواهد كه 30 ثانيه منتظر بمانيد.
پس از پايان به شما اجازي دانلود داده مي شود، روي گزينه دانلود كليك نماييد و بلافاصله صفحه تعيين محل ذخيره فايل باز ميشود.

در پايان باز به اين نكته مهم اشاره ميكنم كه قبل از كليك بر روي لينك دانلود يا همان گزينه دريافت فايل ، دانلود منيجرهاي خود(download manager يا DAP) را ببنديد وگرنه صفحه مربوط به دانلود يا همان صفحه اول باز نمي شود.
براي برنامه internet donload manager ، برنامه را باز كنيد و منوي دانلود كه در شكل با عدد 1 مشخص شده را باز كنيد و تيك گزينه used advanced browserinteqratin را بر داريد.

و براي برنامه download accelerator از منوي tools وارد options شويد و تيك گزينه make DAP my defaultdownload manager را برداريد.


اين مطلب در مورد دانلود از ساير سايتهاي اشتراكي مانند filefactory يا depositfile نيز صدق مي كند.


منبع: http://www.soft30t.com